Diskontný reťazec Lidl si už dvanásty rok po sebe udržal pozíciu najobľúbenejšieho obchodníka na Slovensku, keď získal Cenu verejnosti v súťaži Mastercard Obchodník roka. Zákazníci tak vyjadrili svoju spokojnosť a potvrdili Lidl ako „love brand“.
„Zisk každého ocenenia, o ktorom rozhodli zákazníci je pre nás dôkazom, že našu prácu robíme dobre. Cenu verejnosti v rámci súťaže Obchodník roka sme získali už dvanásťkrát, čo je zároveň obrovským záväzkom aj do budúcnosti. Nie je jednoduché stať sa prvou voľbou, ale ešte väčšou výzvou je udržať si túto pozíciu. Vďaka patrí všetkým zamestnankyniam a zamestnancom, ktorí denne a už viac ako dvadsať rokov robia Lidl tým, čím je,“ povedala Renáta Šandorová, ktorá si v máji v Lidl Slovenská republika prevezme pozíciu konateľky pre administratívu.
Bodoval aj v súťaži ShopRoku
Lidl bodoval aj v súťaži ShopRoku, kde získal tri prvenstvá. Konkrétne cenu kvality medzi obchodnými domami, cenu popularity medzi obchodnými domami a stal sa aj absolútnym víťazom. Reťazec býva často oceňovaný aj za svoje komunikačné aktivity.
Lidl otvoril už svoju 174. predajňu. Nový obchod pribudol v Martine, reťazec ho vybavil zelenou strechou – FOTO
Jedinou súťažou, ktorá na Slovensku hodnotí komunikáciu firiem a verejných inštitúcii so zákazníkom je Hermes Komunikátor roka. Tá v aktuálnom ročníku Lidlu priniesla až šesť ocenení vrátane hlavnej ceny Grand Prix.
Absolútny víťaz večera
Lidl taktiež obhájil prvé miesto v kategórii Cena verejnosti, ktorá je odrazom priazne zákazníkov. Ocenený bol aj projekt spoločenskej zodpovednosti „Hrdo nos NOS“ a cenu Hermes za dizajn Lidl získal za projekt „20 rokov na Slovensku“. Jeho angažovanosť v podpore slovenského futbalu bola odmenená cenou Hermes za event.
Opakovane sa stal aj absolútnym víťazom večera a získal cenu Grand Prix. Reťazec je tiež oceňovaný ako zamestnávateľ, keďže sa stal víťazom ankety Najzamestnávateľ za rok 2024. Získané ocenenia potvrdzujú dôveru Slovákov a Sloveniek v Lidl, ktorý je obľúbený naprieč viacerými oblasťami.