Lidl pokračuje v cenovej revolúcii, znížil DPH na stovky produktov

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Lidl_ilustracny obrazok.jpg
Foto: Lidl
Tento článok pre vás načítala AI.

Obchodný reťazec Lidl pokračuje v cenovej revolúcii na Slovensku, a to zavedením zníženej DPH o 5 % za využitia vlastnej marže na vybrané produkty. Tento krok bol zavedený už v novembri a v úvode roka. Znížená DPH platí pre stovky produktov vrátane ovocia, zeleniny, mäsových výrobkov, mliečnych výrobkov a pečiva.

„Cena potravín je podľa prieskumov už dlho tým, čo trápi Slovákov najviac,“ uviedla Justyna Siekanko, konateľka Lidla zodpovedná za nákup.

Dodala, že ich zákazníci nájdu v Lidli aj naďalej nízke ceny. Reťazec sa snaží udržať svoju vedúcu pozíciu v oblasti nízkych cien a v plnej miere napĺňa všetky daňové povinnosti, čo odráža aj jeho ocenenie ako Daňovník roka. Cenové výkyvy ovplyvňujú rôzne faktory ako klimatické podmienky, inflácia, bezpečnostná situácia a výmenné kurzy.

Lidl napriek tomu usiluje o udržateľné cenové procesy vďaka dlhodobým vzťahom s dodávateľmi a vysokému podielu privátnych značiek. Zákazníci reťazca môžu očakávať aj naďalej kvalitné výrobky za výhodné ceny. S novým rokom prináša Lidl aj každodenné zľavy pre svojich zákazníkov, čo im uľahčí posviatočné obdobie z finančného hľadiska.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Lidl