Lidl reaguje na požiadavky zákazníkov, do ponuky uvádza revolučný koncept „nedotknutého“ mäsa

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Lidl stara tura 0038.jpg
Foto: Lidl
Tento článok pre vás načítala AI.

Obchodný reťazec Lidl prichádza s revolučným konceptom „nedotknutého“ mäsa, ktoré je balené v špeciálnych hygienických obaloch, čím sa zabezpečuje, že sa ho nikto nedotkne od výroby až po kuchyňu spotrebiteľa. Tento prístup reaguje na rastúce požiadavky zákazníkov na transparentnosť a bezpečnosť pri nákupe potravín.

Mäso je bez baktérií, má dlhšiu čerstvosť a zaručenú kvalitu. Generálny riaditeľ Istermeat, Zoltán Fitos, uviedol, že spolupráca s Lidlom pomohla zlepšiť efektívnosť práce a zabezpečiť najvyšší štandard za najlepšiu cenu. „Lidl nás naučil baliť kvalitné mäso, ale hlavne sme vďaka nemu lepšie nastavili našu efektívnosť práce. Aby sme boli konkurencieschopní a ustáli európsky trh, bolo nevyhnutné, aby sme zabezpečili najvyšší štandard za najlepšiu možnú cenu,“ povedal Fitos.

Diskont dodal, že so slovenskými dodávateľmi, ako je Istermeat, spolupracuje už šesť rokov a predal viac ako 21-tisíc ton ich mäsa. Nákupca mäsových výrobkov v spoločnosti Lidl Juraj Lapoš zdôraznil, že tento proces garantuje najmodernejší a najrýchlejší baliaci proces pri dodržaní najvyšších hygienických štandardov.

„Lidl sa zaviazal prinášať kvalitné potraviny s transparentným pôvodom od certifikovaných dodávateľov a z welfare chovu, čím zabezpečuje, že mäso je skutočne čerstvé, kvalitné a absolútne nedotknuté,“ uzavrel Lapoš.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Lidl