Ľudia vnímajú poplatky za donášku jedla či potravín veľmi citlivo. Podľa prieskumu spoločnosti Wolt, je pre 47 % zákazníkov poplatok za donášku dodatočným výdavkom a nechcú naň míňať peniaze. Často ich odrádza od častejšieho objednania jedla či potravín na donášku.ň
Wolt prišiel s novým konceptom "obchodný dom vo vrecku", startup chce ohúriť zákazníkov takmer nulovým čakaním na donášky
„Výhody donášky si pritom zákazníci uvedomujú a pre 46 % je pohodlie kľúčovým faktorom. Nechcú zbytočne chodiť do obchodov a radšej získaný čas trávia inak. Avšak len zhruba pätina z nich využíva donášku na týždňové nákupy,“ dodala hovorkyňa Woltu pre strednú a východnú Európu Jana Jarošová.
Fínska spoločnosť Wolt preto reaguje spustením vlastného lojalitného programu, služby Wolt+. Vychádza tým v ústrety verným zákazníkom, ktorí vďaka predplatnému ušetria na poplatkoch za donášku a získajú ďalšie výhody.
Pandémia zvýšila záujem Slovákov o online supermarkety, oceňujú najmä pohodlie a úsporu času
„So službou Wolt+ získajú naši zákazníci okrem úspory na poplatkoch za doručenie aj ďalšie benefity. Chceme touto cestou najmä podporiť lojálnych zákazníkov, či už objednávajú jedlo z reštaurácií alebo robia týždňové nákupy, pri ktorých nemusia riešiť ďalšie výdavky za donášku,“ uviedol generálny riaditeľ Wolt Slovensko Tomáš Beniak.