Tesco opäť uspelo v súťaži Voľba spotrebiteľov, ponúkajú najinovatívnejší produkt roka

V rámci programu Voľba spotrebiteľov bojovalo o priazeň zákazníkov celkovo 162 výrobkov v 48 kategóriách.
Tesco
Predajňa potravín Tesco. Foto: ilustračné, SITA/AP

Novinky vlastných značiek Tesco sa opäť zaradili medzi najobľúbenejšie výrobky slovenských zákazníkov. Až 32 produktov Tesca uspelo v prestížnom programe Voľba spotrebiteľov za rok 2025, pričom najväčšiu popularitu získali zdravé snacky, mrazená pizza z prémiového radu Tesco Finest a detské plienky Fred & Flo. Tesco Hummus snacky porotcovia označili za najinovatívnejší produkt roka.

Teší nás, že aj tento rok naši zákazníci v prieskume Voľba spotrebiteľov označili za svoje najobľúbenejšie výrobky novinky vlastných značiek Tesco. Robíme všetko pre to, aby sme zákazníkom po celom Slovensku prinášali nielen kvalitné výrobky za dostupné ceny, ale aj produktové novinky podľa ich preferencií. Ocenenie si veľmi vážime a dodáva nám energiu aj naďalej pokračovať v inováciách v spolupráci s našimi dodávateľmi,“ uviedol Erik Šiatkovský, komerčný riaditeľ Tesca na Slovensku.

V rámci programu Voľba spotrebiteľov bojovalo o priazeň zákazníkov celkovo 162 výrobkov v 48 kategóriách. Tesco aktuálne ponúka viac ako 60 privátnych značiek, pričom najznámejšou je práve značka Tesco, ktorá sa zameriava na kvalitu za výhodné ceny. Prémiový rad Tesco Finest a dôraz na recyklovateľné obaly sú ďalšími piliermi stratégie reťazca.

Produkty vlastnej značky Tesco vyhrali v štyroch kategóriách a to Balené lahôdky, Detské plienky, Orechy a sušené plody a Polotovary. Medzi najobľúbenejšie výrobky podľa hlasovania Voľba spotrebiteľa 2025 patria tri humusové snacky (Tesco Hummus Citrus & Grissini, Hummus Cocoa & Salted Pretzels, Hummus Oriental & Rye Bread), tri novinky detských plienok Fred & Flo, osem snackov z orechov a sušeného ovocia a štyri druhy mrazenej pizze Tesco Finest (Hot salami, Prosciutto Mushrooms, Buffalo Mozzarella Tomato Basil, Margherita).

Nezávislý program Voľba spotrebiteľov už štrnásť rokov oceňuje nové a inovované výrobky uvedené na slovenský trh. Produkty získavajú ocenenie na základe výsledkov prieskumu na reprezentatívnej vzorke dvetisíc respondentov, ktorý organizuje výskumná agentúra NIQ.

Firmy a inštitúcie: Tesco

Ďalšie k téme

Odporúčané