Všetky pobočky a vysunuté pracoviská Sociálnej poisťovne vzhľadom na pandemickú situáciu od pondelka 26. októbra fungujú v oranžovom alebo v červenom režime COVID semaforu. Osobný kontakt s verejnosťou je preto výrazne obmedzený a klientske centrá v pobočkách sú zatvorené.
Viac o téme: Koronavírus
Pokladnice nepreberajú hotovosť, klienti by preto mali využiť bezhotovostnú formu platby. Denne aktuálne informácie o fungovaní pobočiek si klienti nájdu na webovej stránke Sociálnej poisťovne v časti COVID semafor pre fungovanie pobočiek. Sociálna poisťovňa o tom informovala v tlačovej správe.
Sociálnu poisťovňu už nemusíte žiadať o potvrdenie pre získanie dvoch percent daní z príjmu
Sociálna poisťovňa odporúča, aby klienti využívali predovšetkým elektronický kontakt – zasielali elektronické formuláre najmä pri žiadostiach o ošetrovné, používali svoju e-schránku, prípadne kontaktovali pobočky poisťovne e-mailom alebo telefonicky.
„V nevyhnutných prípadoch môžu využiť zaslanie poštou alebo vhodenie zásielky do schránky umiestnenej pri vstupe do pobočky. Pre otázky a poradenstvo majú klienti k dispozícii aj Formulár pre otázky a Informačno-poradenské centrum Sociálnej poisťovne,“ uvádza sa v tlačovej správe.