O2 postupuje pri ESG striktne podľa požiadaviek legislatívy, sústrediť sa chce na spokojnosť zákazníkov

Cieľom telekomunikačného operátora je správať sa zodpovedne ako firma bez ohľadu na to, aké regulačné pravidlá ich zaväzujú.
ESG, telefón, mobil, notebook
Foto: ilustračné, www.gettyimages.com

Telekomunikačný operátor O2 pri ESG postupuje striktne podľa požiadaviek legislatívy. V prípade ESG však platí, že mnoho povinností bolo pre O2 Slovakia samozrejmosťou už pred prijatím tejto regulácie, nakoľko bol dlhodobo orientovaný na princíp férovosti a na spokojnosť zákazníkov.

„Vnímame, že s novým prezidentom sa v USA mení postoj k mnohým témam, nie len regulačným, avšak my sa sústredíme na našich zákazníkov, ich spokojnosť a legislatívne povinnosti v EÚ,“ uviedol operátor.

„Našim cieľom je správať sa zodpovedne ako firma bez ohľadu na to, aké regulačné pravidlá nás k tomu zaväzujú. Ak nejaké platia, budeme ich plniť rovnako, ako všetky ostatné povinnosti. V prípade, že by sa mali pravidlá meniť, určite sa do diskusie zapojíme. V každom prípade však nepredpokladáme, že by sme niečo zásadne menili na našom zodpovednom prístupe k zákazníkom, zamestnancom, širokej verejnosti či životnému prostrediu,“ píše ďalej O2 k téme ESG.

EÚ podľa neho nemusí ustupovať zo svojich ambícií byť vzorom pre celý svet v zodpovednom podnikaní pokiaľ dokáže spätne vyhodnotiť účinnosť svojich regulácií na globálnu konkurencieschopnosť a v prípade nutnosti pružne reagovať na svetový vývoj trhu.

Firmy a inštitúcie: O2

Odporúčané