K 30. septembru tohto roka evidoval telekomunikačný operátor Orange 194 tisíc zákazníkov využívajúcich pevný internet v optickej sieti, čo predstavuje takmer 10 % – ný medziročný nárast.
Celkový počet zákazníkov pevného internetu dosiahol 324-tisíc, segment TV služieb 188-tisíc prístupov. Dlhodobo stabilizovaný je počet aktívnych zákazníkov mobilných služieb, ako aj konvergentných služieb.
Celkové výnosy zaznamenali pokles
Počet zákazníkov využívajúcich mobilné a fixné služby v jednom balíku ku koncu septembra 2024 prekročil 182-tisíc, počet zákazníkov mobilných služieb dosiahol 2,394 milióna.
Celkové výnosy Orangeu v treťom kvartáli 2024 boli na úrovni 418 mil. eur, čo predstavuje medziročný pokles o 2,9 %.
IT sektor trápi nedostatok kvalifikovaných pracovníkov a stagnácia digitalizácie verejnej správy
Aj počas deviatich mesiacov roka 2024 zaznamenal Orange nárast mobilnej dátovej prevádzky.
V porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roku preniesli zákazníci Orangeu v mobilnej dátovej sieti o 15,6 % viac dát, pričom takmer tretina z celkového objemu 97,59 mil. GB bola prenesená v 5G sieti, čo predstavuje masívny, takmer 90% – ný medziročný nárast.
Číslo si prenieslo vyše tridsaťtisíc ľudí
Pre mobilné hlasové služby Orangeu sa za uplynulých deväť mesiacov rozhodlo 33 100 nových zákazníkov, ktorí si preniesli svoje číslo od konkurenčných operátorov do Orangeu.
Počet zákazníkov, ktorí sa v rovnakom období rozhodli uprednostniť služby iných operátorov, dosiahol necelých 36 000, čo je o takmer 20 % menej ako v rovnakom období uplynulého roka.