BRATISLAVA 1. júna (WebNoviny.sk) – Výpadok volaní do zahraničia a služieb v roamingu sa spoločnosti O2 podarilo do veľkej miery odstrániť. Informovala o tom hovorkyňa O2 Slovakia Tereza Molnár. Odchádzajúce a prichádzajúce hovory, SMS/MMS a využívanie dát sú opätovne vo veľkej miere dostupné.

O2 má výpadok služieb, na odstránení poruchy pracuje
„Veľmi nás mrzí, že ste mali túto negatívnu skúsenosť a nemohli sa dovolať svojim známym, rodinám alebo kolegom. Všetkým sa vám veľmi ospravedlňujeme. O spôsobe kompenzácie budeme informovať v najbližších dňoch,“ dodala.
Následkom poruchy mali zákazníci O2 Slovensko a O2 Česká republika problémy s prihlásením sa do siete lokálneho operátora v roamingu a nemohli realizovať prichádzajúce, odchádzajúce hovory, SMS, MMS a ani využívať dátové služby. Zároveň nebolo možné volať zo SR do zahraničia. Výpadok nastal podľa zverejnených informácií na strane dodávateľa CETIN.