Národné centrum zdravotníckych informácií bojuje s preťaženým call centrom, plánuje posilnenie

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Call centrum
Foto: ilustračné, Getty Images

Call centrum Národného centra zdravotníckych informácií (NCZI) je preťažené. Vzhľadom na nedostatočnú kapacitu ho chce NCZI posilniť externým call centrom. Ako vyplýva z oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, národné centrum chce zabezpečiť telefonickú podporu, posilniť nepretržitú prevádzku a manažment infolinky v prípade zvýšeného náporu na celkové call centrum.

Predpokladaná hodnota zákazky je 1,26 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk bude cena.

Viac o téme: Koronavírus

NCZI stanovilo lehotu na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť na 19. februára. Ako vyplýva z informácií zverejnených vo vestníku Úradu pre verejné obstarávanie, národné centrum vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Tá je stanovená vo výške 50-tisíc eur.

Národné centrum zdravotníckych informácií je štátna príspevková organizácia, ktorej zriaďovateľom je Ministerstvo zdravotníctva SR. Postavenie a úlohy NCZI upravuje zákon o národnom zdravotníckom informačnom systéme.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie NCZI Národné centrum zdravotníckych informácií