Regionálny úrad verejného zdravotníctva pristúpil k zmene, telefonické linky už fungujú inak

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Call centrum, telefonovanie
Foto: ilustračné, Getty images

Telefonické linky regionálnych úradov verejného zdravotníctva (RÚVZ) budú od štvrtka 28. mája fungovať v pracovných dňoch od 8:00 do 15:00. Agentúru SITA o tom informovala hovorkyňa Úradu verejného zdravotníctva (ÚVZ) Daša Račková. Dôvodom zmeny je podľa ÚVZ vyťaženosť telefonických liniek, ktorá v pracovných dňoch po 15:00 klesá.

Niektoré RÚVZ mali pre maximálnu informovanosť verejnosti v súvislosti s koronavírusom zriadenú nepretržitú prevádzku telefonických liniek od februára 2020.

Viac o téme: Koronavírus

V čase najväčšieho záujmu o informácie o ochorení Covid-19 prijali odborní pracovníci RÚVZ na linkách do päťtisíc hovorov denne, aktuálne zaznamenávajú do tisíc hovorov denne.

ÚVZ ubezpečuje, že Infolinka Národného centra zdravotníckych informácií (NCZI) bude fungovať pre verejnosť stále v nepretržitej, 24-hodinovej dennej prevádzke.

V prípade, ak sa vám nezobrazil zdieľaný obsah nad týmto textom kliknite sem

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Daša Račková
Firmy a inštitúcie NCZI Národné centrum zdravotníckych informáciíRÚVZ Regionálny úrad verejného zdravotníctvaÚVZ Úrad verejného zdravotníctva SR