Krátko pred volebným dňom prezidentských volieb v Spojených štátoch, ktorý bude 5. novembra, spustili demokrati bezprecedentnú digitálnu reklamnú kampaň v snahe zvrátiť priebeh volieb, v ktorých sa očakáva jeden z najtesnejších výsledkov v histórii krajiny.
Ako referuje web CNN, demokrati vynaložili 450 miliónov dolárov, pričom polovica tejto čiastky putovala na digitálne platformy, vrátane najväčšej politickej reklamy na YouTube vôbec.
Táto stratégia sa zameriava na vytvorenie cieleného obsahu, ktorý by oslovil nepolitické publikum, najmä mladšie ženy, Afroameričanov, Latinoameričanov a ďalšie kľúčové demografické skupiny.
Testovali viac ako tisícku unikátnych reklám, pričom sa zameriavajú na ekonomiku a otázky týkajúce sa interrupcií. Akčná politickí skupina, s ktorou demokrati v kampani spolupracujú, zároveň radí, aby sa nepreceňovali útoky na charakter a spôsobilosť Donalda Trumpa zastávať post prezidenta, a aby zostali zameraní na ekonomické a reprodukčné práva voličov.