#zostaňtedoma a poistite sa jednoducho z domu – pre istotu

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Family care concept. Hands with paper silhouette on table.
Foto: Getty Images

Všetko vybavíte elektronicky alebo po telefóne.
Nie je nutné dodať žiadne lekárske záznamy.
Vstupnú obhliadku nahradí fotodokumentácia od klienta.

V poisťovni Kooperativa sa poistíte bez nutnosti stretnutia s poistným poradcom, dokladovania lekárskych správ či vstupných obhliadok. Procesy vstupu do poistenia sme prispôsobili aktuálnej situácii a našim klientom ponúkame poistné produkty bez nutnosti návštevy pobočky.

Životné poistenia

Mať finančnú rezervu pre prípad výpadku príjmu je v súvislosti s obmedzeniami pre mnohých akútnejšie ako inokedy predtým. Životným poistením vieme našim klientom pokryť aktuálne všetky dôležité riziká, medzi ktoré určite patrí pobyt v nemocnici, dlhodobá práce neschopnosť či riziko vážnych chorôb. Pre vyskladanie si životnej poistky na mieru však už nie je nutné stretnúť sa s poistným poradcom. Stačí ak sa  klient  skontaktuje s ktorýmkoľvek poistným poradcom, ktorý mu pripraví poistnú zmluvu na základe analýzy potrieb klienta. Pre uzatvorenie životnej poistky nie je po novom nutné poisťovni dodať ani lekársku dokumentáciu.  Zmluvu klientovi posielame elektronicky a pre jej uzatvorenie stačí zaplatiť poistné.

Našej webovej stránke www.koop.sk nájdu klienti kontaktné formuláre a zároveň telefónne čísla na pobočky a poistných poradcov v ich okolí, ktorí sú im k dispozícii.

„Uvedomujeme si, že v tomto čase našich klientov ohrozujú aj riziká, ktoré pred časom nevnímali a záleží nám, aby sme im mohli v týchto neľahkých časoch podať pomocnú ruku. Preto odporúčame aktualizovať si aj staršie typy životných poistiek, aby v prípade poistnej udalosti dostali klienti poistné plnenie podľa ich očakávaní,“ uviedla hovorkyňa poisťovne KOOPERATIVA, Silvia Nosková Illášová.

Neživotné poistenie

Napriek obmedzeniam nepretržite funguje aj uzatváranie poistiek v neživotnom poistení. Klienti si „na diaľku“ dokážu uzatvoriť havarijné poistenie, povinné zmluvné poistenie či poistenie domácnosti a nehnuteľností. Rovnako ako pri životnom poistení stačí sa obrátiť na ktoréhokoľvek poistného poradcu telefonicky alebo mailom. Prípadne využiť online formulár na našej webovej stránke www.koop.sk.

Kvôli mimoriadnym opatreniam si klient môže sám vyhotoviť foto dokumentáciu obhliadky auta pre potreby uzatvorenia havarijného poistenia. Proces takejto samoobhliadky je jednoduchý:

  • Sprostredkovateľ poistenia kontaktuje klienta a vysvetlí mu postup
  • Klientovi je zaslaný jednoduchý manuál, ako má vozidlo zdokumentovať
  • Klient zdokumentuje vozidlo a zašle fotodokumentáciu mailom
  • V poisťovni fotodokumentáciu skontrolujeme, v prípade potreby si od klienta vyžiadame dodatočné fotografie

Bezkontaktná likvidácia poistných udalostí

Aj poistnú udalosť, vrátane obhliadky, dokážeme vybaviť bezkontaktne. Škodovú udalosť môžu klienti nahlásiť telefonicky na bezplatnom čísle 0850 111 577 24 hodín denne alebo online na našej webovej stránke www.koop.sk, kde stačí vyplniť online formulár pre registráciu škôd. Obhliadky škôd realizujú technici v špeciálnom hygienickom režime s ochrannými pomôckami bez dotýkania sa obhliadaných predmetov alebo rovnako ako pri vstupnej obhliadke – kedy klient pošle fotodokumentáciu elektronicky. Rovnako bezkontaktne nahlásite aj poistné udalosti životného a úrazového poistenia.

eKooperativa – klientsky portál pre poistenie na diaľku

 „Naši klienti si už pred vypuknutím pandémie mnoho vecí dokázali vybaviť elektronickou formou vďaka klientskemu portálu. Táto forma komunikácie je dostupná nonstop a v súčasnosti je pre mnohých komfortnejšia. Elektronický portál, dostupný na webe našej poisťovne, je prehľadný nástroj, vďaka ktorému majú klienti prehľad o svojich poistných zmluvách, o stave svojich poistných udalostí a čoraz viac ho využívajú ako alternatívu návštevy pobočky,“ doplnila Nosková Illášová. Pokiaľ sa klienti rozhodnú skontrolovať svoje poistky a ubezpečiť sa, že sú správne nastavené a zaplatené, prípadne potrebujú detaily o splatnosti, môžu tak urobiť kdekoľvek a kedykoľvek bez návštevy pobočky či stretnutia s poistným poradcom, stačí im k tomu iba internetové pripojenie. Prístup do eKooperativa umožňuje klientom pristupovať k detailom zmlúv, uzatvoriť si vybrané druhy poistenia, zaplatiť poistné online a pomáha aj pri riešení poistných udalostí.

Informačný servis

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia