Obrazok chleba.jpg

Viac ako 30 000 € z Vianočnej lotérie BILLA poputuje na pomoc jednorodičom v núdzi

Pred a počas najkrajších sviatkov roka potešila BILLA svojich zákazníkov vianočnou lotériou s atraktívnymi cenami. Spoločnosť túto príležitosť zároveň zmysluplne prepojila s charitatívnym projektom CHLEBODARCA, ktorý zastrešuje o. z. BILLA ľuďom. Na pomoc ďalším osamelým rodičom v núdzi tak poputuje viac ako 30 000 €.
Img_7381.jpg

BILLA pre veľký záujem predlžuje Vianočnú lotériu

Spoločnosť BILLA reaguje na pozitívnu zákaznícku odozvu na svoju Vianočnú lotériu. Hru so sociálnym rozmerom, v ktorej všetky žreby ukrývajú garantovanú výhru, tak neukončí v pôvodnom termíne 14.12., ale v posledný decembrový deň.
Chlebodarca.jpg

BILLA prichádza s novou kampaňou. Pozornosť v nej upriamuje na pomoc jednorodičom v projekte Chlebodarca

Aj ty môžeš byť hrdinom! Taký je názov novej kampane spoločnosti BILLA, ktorej cieľom je podpora charitatívneho projektu CHLEBODARCA. Kampaň pracuje s postavou hrdého chlebodarcu, ktorý v náročnej dobe nezištne pomáha neúplným rodinám. V rámci projektu putuje jeden cent z každého predaného chleba v predajniach BILLA na pomoc ľuďom, ktorí to najviac potrebujú.
Futbal v meste.jpg

Občianske združenie BILLA ľuďom oslavuje päť rokov

Podporuje rodiny v núdzi, myslí na očnú prevenciu u detí či motivuje verejnosť k zdravej výžive a športu. To je len niekoľko aktivít, na ktoré sa zameriava o. z. BILLA ľuďom. Združenie, ktoré pomáha svojej materskej firme BILLA realizovať projekty spoločenskej zodpovednosti, teraz oslavuje jubilejných päť rokov existencie.
Futbal_v_meste__39.jpg

Projekt Futbal v meste vygradoval v napínavom finále. Deti inšpirovala k pravidelnému športovaniu aj BILLA

Projekt Futbal v meste, ktorý zastrešuje Únia ligových klubov, cieli na mladé talenty a možné budúce hviezdy slovenskej reprezentácie. Minulý týždeň ho na námestí pri bratislavskej Eurovei zakončilo finále, v ktorom sa stretli najlepšie detské tímy z celého Slovenska. Hlavným partnerom projektu je prostredníctvom svojho občianskeho združenia spoločnosť BILLA, ktorej záleží na tom, aby deti športovali a žili zdravo.
Image0 1.jpeg

Spotrebitelia si za Najlepšiu novinku 2021 zvolili aj BILLA magnéziovú vodu a Free bezlaktózové mlieko

BILLA tichá magnéziová voda a Free bezlaktózové mlieko – to sú dva nové produkty v predajniach BILLA, ktoré slovenskí zákazníci určili ako najlepšie a najkvalitnejšie v prieskume „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021“. V jubilejnom 10. ročníku renomovanej súťaže sa stretla rekordná konkurencia 137 výrobkov, ktoré boli rozdelené do viac ako štyroch desiatok kategórií. Spoločnosť BILLA sa umiestnila na prvej priečke v kategóriách Balené vody a Špeciálne potraviny.