Spoločnosť BILLA pokračuje v modernizácii svojich supermarketov a robí ďalší krok na ochranu životného prostredia. Klasické cenovky produktov, ktoré sú vyrobené z papiera, postupne nahrádza elektronickými cenovkami.
Spoločnosť BILLA pripravila pre svojich zákazníkov pred najkrajšími sviatkami v roku štedrú lotériu. Okrem toho, že všetky žreby Vianočnej lotérie ukrývajú garantovanú výhru, má hra aj sociálny rozmer.
„Zdravé oči už v škôlke“ je program, v rámci ktorého sa v materských školách po celom Slovensku kontrolujú zrakové parametre u detí a ktorý pomáha včas odhaliť existujúce či začínajúce sa očné poruchy.
Národný ústav detských chorôb získal nový prístroj na liečbu detských očných ochorení. Nový synoptofor tak doplnil prístrojové vybavenie ortopticko-pleoptickej ambulancie, v ktorej detskí pacienti z celého Slovenska dostávajú vysokošpecializovanú komplexnú zdravotnú starostlivosť na jednom mieste.
Sieť supermarketov BILLA pripravila na začiatok školského roka nový vernostný program – Pokémon. Zameriava sa ním najmä na rodiny s deťmi, v ktorých s „pocket monsters“, teda s „vreckovými príšerkami“, vyrastá už ďalšia generácia. Vernostný program potrvá od 2. septembra do 26. októbra.
Projekt Futbal v meste, ktorý zastrešuje Únia ligových klubov, cieli na mladé talenty a možné budúce hviezdy slovenskej reprezentácie. Minulý týždeň ho na námestí pri bratislavskej Eurovei zakončilo finále, v ktorom sa stretli najlepšie detské tímy z celého Slovenska. Hlavným partnerom projektu je prostredníctvom svojho občianskeho združenia spoločnosť BILLA, ktorej záleží na tom, aby deti športovali a žili zdravo.
Matej Beňuš je jedným z najlepších slovenských športovcov. Formu potvrdil na prebiehajúcich olympijských hrách v Tokiu, keď sa vo finále vodného slalomu umiestnil v prvej desiatke.
BILLA tichá magnéziová voda a Free bezlaktózové mlieko – to sú dva nové produkty v predajniach BILLA, ktoré slovenskí zákazníci určili ako najlepšie a najkvalitnejšie v prieskume „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021“. V jubilejnom 10. ročníku renomovanej súťaže sa stretla rekordná konkurencia 137 výrobkov, ktoré boli rozdelené do viac ako štyroch desiatok kategórií. Spoločnosť BILLA sa umiestnila na prvej priečke v kategóriách Balené vody a Špeciálne potraviny.
Spoločnosť BILLA pripravila pre svojich zákazníkov novú spotrebiteľskú súťaž, vďaka ktorej sa môžu bezstarostne vydať na letné výlety. Súťaž s názvom Tankujte na náš účet spoločnosť pripravila v spolupráci s partnerom – čerpacími stanicami OMV. Spoločnosť rozdá až 600 tankovacích kariet, ktoré môže získať každý, kto v období od 7. júla do 31. augusta 2021 nakúpi za 15 eur v akejkoľvek predajni BILLA po celom Slovensku.
Projekt Doba slovenská, ktorý sieť supermarketov predstavila pred rokom, vyjadruje hrdosť na kvalitné lokálne potraviny a ctí si prácu ľudí, ktorí ich vyrábajú.
Redukuje stres, znižuje hladinu tukov v tele a je vhodnou prevenciou pred ochoreniami srdca a cievneho systému. Aj takéto zdravotné benefity má pravidelná chôdza.
Únia ligových klubov, ktorá riadi najvyššiu slovenskú futbalovú súťaž Fortuna ligu, a jej partneri na čele s generálnym partnerom – občianskym združením BILLA ľuďom, opäť odštartovali spoločný projekt Futbal v meste.
V nedeľu si pripomenieme Deň matiek, ktorý oslavuje azda tú najkrajšiu rolu, akú ženy môžu mať. Hoci vďaku a úctu zvyknú Slováci v tento deň svojim mamám či partnerkám najčastejšie vyjadriť kyticou kvetov, ženy vedia potešiť aj maličkosti pripravené vlastnoručne, od srdca.