Aj ty môžeš byť hrdinom! Taký je názov novej kampane spoločnosti BILLA, ktorej cieľom je podpora charitatívneho projektu CHLEBODARCA. Kampaň pracuje s postavou hrdého chlebodarcu, ktorý v náročnej dobe nezištne pomáha neúplným rodinám. V rámci projektu putuje jeden cent z každého predaného chleba v predajniach BILLA na pomoc ľuďom, ktorí to najviac potrebujú.
Hoci pri varení, stolovaní a nakupovaní potravín existujú medzi generáciami Slovákov rozdiely, väčšina starších aj mladších sa zhoduje v tom, že si za jeden stôl sadá s najbližšou rodinou. Vyplynulo to zo spotrebiteľského prieskumu, ktorý si nechala vypracovať spoločnosť BILLA.
Podporuje rodiny v núdzi, myslí na očnú prevenciu u detí či motivuje verejnosť k zdravej výžive a športu. To je len niekoľko aktivít, na ktoré sa zameriava o. z. BILLA ľuďom. Združenie, ktoré pomáha svojej materskej firme BILLA realizovať projekty spoločenskej zodpovednosti, teraz oslavuje jubilejných päť rokov existencie.
Spoločnosť BILLA pokračuje v modernizácii svojich supermarketov a robí ďalší krok na ochranu životného prostredia. Klasické cenovky produktov, ktoré sú vyrobené z papiera, postupne nahrádza elektronickými cenovkami.
Spoločnosť BILLA pripravila pre svojich zákazníkov pred najkrajšími sviatkami v roku štedrú lotériu. Okrem toho, že všetky žreby Vianočnej lotérie ukrývajú garantovanú výhru, má hra aj sociálny rozmer.
„Zdravé oči už v škôlke“ je program, v rámci ktorého sa v materských školách po celom Slovensku kontrolujú zrakové parametre u detí a ktorý pomáha včas odhaliť existujúce či začínajúce sa očné poruchy.
Národný ústav detských chorôb získal nový prístroj na liečbu detských očných ochorení. Nový synoptofor tak doplnil prístrojové vybavenie ortopticko-pleoptickej ambulancie, v ktorej detskí pacienti z celého Slovenska dostávajú vysokošpecializovanú komplexnú zdravotnú starostlivosť na jednom mieste.
Sieť supermarketov BILLA pripravila na začiatok školského roka nový vernostný program – Pokémon. Zameriava sa ním najmä na rodiny s deťmi, v ktorých s „pocket monsters“, teda s „vreckovými príšerkami“, vyrastá už ďalšia generácia. Vernostný program potrvá od 2. septembra do 26. októbra.
Projekt Futbal v meste, ktorý zastrešuje Únia ligových klubov, cieli na mladé talenty a možné budúce hviezdy slovenskej reprezentácie. Minulý týždeň ho na námestí pri bratislavskej Eurovei zakončilo finále, v ktorom sa stretli najlepšie detské tímy z celého Slovenska. Hlavným partnerom projektu je prostredníctvom svojho občianskeho združenia spoločnosť BILLA, ktorej záleží na tom, aby deti športovali a žili zdravo.
Matej Beňuš je jedným z najlepších slovenských športovcov. Formu potvrdil na prebiehajúcich olympijských hrách v Tokiu, keď sa vo finále vodného slalomu umiestnil v prvej desiatke.
BILLA tichá magnéziová voda a Free bezlaktózové mlieko – to sú dva nové produkty v predajniach BILLA, ktoré slovenskí zákazníci určili ako najlepšie a najkvalitnejšie v prieskume „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021“. V jubilejnom 10. ročníku renomovanej súťaže sa stretla rekordná konkurencia 137 výrobkov, ktoré boli rozdelené do viac ako štyroch desiatok kategórií. Spoločnosť BILLA sa umiestnila na prvej priečke v kategóriách Balené vody a Špeciálne potraviny.
Spoločnosť BILLA pripravila pre svojich zákazníkov novú spotrebiteľskú súťaž, vďaka ktorej sa môžu bezstarostne vydať na letné výlety. Súťaž s názvom Tankujte na náš účet spoločnosť pripravila v spolupráci s partnerom – čerpacími stanicami OMV. Spoločnosť rozdá až 600 tankovacích kariet, ktoré môže získať každý, kto v období od 7. júla do 31. augusta 2021 nakúpi za 15 eur v akejkoľvek predajni BILLA po celom Slovensku.
Projekt Doba slovenská, ktorý sieť supermarketov predstavila pred rokom, vyjadruje hrdosť na kvalitné lokálne potraviny a ctí si prácu ľudí, ktorí ich vyrábajú.