Redukuje stres, znižuje hladinu tukov v tele a je vhodnou prevenciou pred ochoreniami srdca a cievneho systému. Aj takéto zdravotné benefity má pravidelná chôdza.
Únia ligových klubov, ktorá riadi najvyššiu slovenskú futbalovú súťaž Fortuna ligu, a jej partneri na čele s generálnym partnerom – občianskym združením BILLA ľuďom, opäť odštartovali spoločný projekt Futbal v meste.
V nedeľu si pripomenieme Deň matiek, ktorý oslavuje azda tú najkrajšiu rolu, akú ženy môžu mať. Hoci vďaku a úctu zvyknú Slováci v tento deň svojim mamám či partnerkám najčastejšie vyjadriť kyticou kvetov, ženy vedia potešiť aj maličkosti pripravené vlastnoručne, od srdca.
Keďže deti teraz okrem iného čaká aj postupný návrat k stravovaciemu režimu mimo domova, spoločnosť BILLA rodičom pripomína, že ideálny detský jedálniček by malo tvoriť päť jedál denne. Svojim zákazníkom BILLA prináša tipy, vďaka ktorým pripravia deťom chutné a zdravé desiate a olovranty.
Zjazdoví lyžiari Adam a Andreas Žampovci dosiahli v uplynulej sezóne životné úspechy. Starší Adam výrazne zabodoval na majstrovstvách sveta aj vo Svetom pohári, a svoje osobné rekordy prekonal aj mladší brat Andreas.
Prítomnosť koronavírusu sa nevyskytla v žiadnej z dvadsiatich testovaných predajní BILLA, ktoré sa nachádzali v pandémiou najzasiahnutejších okresoch Slovenska. Testovaním povrchov nebalených potravín na prítomnosť vírusu sa opäť preukázalo, že COVID-19 si týmito potravinami zo supermarketov BILLA domov neprinesiete.
Rovnako ako vlani, ani tohtoročnú Veľkú noc nestrávime v širokom rodinnom kruhu či s priateľmi. Obmedzenie sociálnych kontaktov, ktoré priniesla pandémia, však možno využiť aj pozitívne.
V nedeľu si pripomenieme Deň jednorodiča, ktorý prejavuje úctu všetkým osamelým mamám a otcom. Verejnú diskusiu o problémoch neúplných rodín otvorila spoločnosť BILLA v spolupráci s neziskovou organizáciou JEDEN RODIČ už minulý rok, a to prostredníctvom svojho projektu CHLEBODARCA.
Na zvýšený dopyt po mäse z domácich chovov reaguje spoločnosť BILLA. Nebalené čerstvé bravčové mäso pôvodom zo Slovenska si zákazníci môžu zakúpiť už aj v obslužných pultoch, priamo od vyškoleného personálu.
Sieť supermarketov BILLA pripravila na jarné mesiace nový vernostný program „SuperOsma“. Zameriava sa ním najmä na rodiny s deťmi, ktoré by chcela inšpirovať k zdravej životospráve a pravidelnej konzumácii ovocia a zeleniny. Vernostný program potrvá od 3. marca do 11. mája.
Na výzvu potravinovej pomoci prezidentky Zuzany Čaputovej zareagovala aj spoločnosť BILLA, ktorá okrem toho významne rozširuje spoluprácu s Potravinovou bankou Slovenska.