V spoločnosti O2 je záujem o fyzické a duševné zdravie zamestnancov a zamestnankýň neoddeliteľnou súčasťou firemného života, čo sa následne prejavuje v pohodovom a príjemnom prostredí na pracovisku, ktoré oceňujú aj samotní zamestnanci v každoročnom prieskume spokojnosti so zamestnávateľom.
O2 už takmer pred rokom odštartovalo pilotnú komerčnú testovaciu prevádzku 5G siete vo vybraných častiach Bratislavy. V tomto roku po výbere dodávateľa prichádza s ďalšími novinkami.
Generálny riaditeľ spoločnosti O2 Slovakia Igor Tóth informoval, že do konca tohto roka plánujú pokryť 5G signálom približne 20 percent obyvateľov, najmä na východe Slovenska.
Spoločnosť O2 spustila celospoločenskú iniciatívu, ktorej cieľom je upozorniť ľudí na nebezpečenstvo hoaxov a konšpirácií, šírenie ktorých môže mať negatívny dopad na ich blízke okolie, ale aj celú spoločnosť.
Férová nadácia O2 sa rozhodla aj v tomto roku podporiť projekt stalosato.sk neziskovej organizácie IPčko, ktorý bol spustený ešte minulý rok vo februári. Projekt bol nevyhnutnou a okamžitou reakciou na premiéru dokumentárneho filmu V síti, ktorý ukázal nástrahy, ktoré na deti číhajú vo svete internetu.
V dobe pokračujúcej pandémie, ktorej následkom je aj sociálna izolácia ľudí, sa pre mnohých stáva téma duševného zdravia prioritou. Pre O2 je táto téma na popredných priečkach aj vo vzťahu k zamestnancom.
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb právoplatne pridelil mobilným operátorom frekvencie, ktoré si vysúťažili vo výberovom konaní.
Napriek tomu, že do termínu pre splnenie legislatívnej povinnosti v súvislosti s eKasou ostáva ešte čosi vyše mesiaca, podnikatelia by si nemali nechávať jej kúpu a aktiváciu až na poslednú chvíľu. Zvýšený záujem o kúpu eKasy v posledný možný termín môže aj z logistických a kapacitných dôvodov zapríčiniť v posledných dňoch pred platnosťou legislatívy jej nedostatok. Kúpiť eKasu a zaktivovať ju mohli podnikatelia napríklad v O2 už od apríla tohto roka.
Čím sú pokročilé technológie dostupnejšie, tým väčšie problémy paradoxne spôsobujú na cestách. Až 96% slovenských šoférov v najnovšom prieskume agentúry Kantar uviedlo, že sú bežne svedkom toho, ako ostatní vodiči používajú mobil za volantom. O2 preto vyvinulo aplikáciu, ktorá motivuje vodičov k tomu, aby nechali mobil počas jazdy stranou a jazdili tak zodpovednejšie. Uvedenie aplikácie sprevádza kampaň, ktorú podporuje množstvo slovenských influencerov. Jej spúšťačom bolo video moderátora Mateja Cifru alias Sajfu, ktorý bol prichytený ako cestou do práce robil livestream za volantom. Kampaň je súčasťou iniciatívy Dátuj zodpovedne, ktorej cieľom je upozorňovať a inšpirovať verejnosť používať mobilné telefóny a dáta zodpovedným spôsobom.