Poštová banka sa rozhodla zmeniť imidž, priniesla nové produkty a služby. Zároveň chce oslovovať nové cieľové skupiny klientov a zameriavať sa na výrazný organický rast. O budúcom smerovaní “novej” Poštovej banky hovorí člen predstavenstva zodpovedný za oblasť retailu Peter Hajko.
Bratislava, 13. februára 2017 – Spotrebné úvery sú dostupnejšie ako kedykoľvek predtým. Úrokové sadzby sa pohybujú na historicky najnižších úrovniach a s nimi súvisia aj nižšie mesačné splátky. A práve v tomto období prichádza Poštová banka s ponukou Štartovacej pôžičky, ktorá je ako jediná na trhu, s nulovým úrokom a bez akýchkoľvek poplatkov.
Tradičnú ľudovú kultúru, umenie a folklór milujú mnohí Slováci, pretože reprezentujú korene, z ktorých vzišli, a ktoré ich definujú. Preto je spojenie moderného s tradičným absolútne prirodzené.
Bratislava, 11. november 2016 – Kto šetrí, má za tri. Aj táto ľudová múdrosť patrí do detského sveta, aby naše ratolesti lepšie chápali význam a hodnotu peňazí. Nápomocnou im odteraz bude aj interaktívna výstava s názvom „Múdro sporiť a rozumne míňať“ v Detskom múzeu Slovenského národného múzea (SNM), ktorá vznikla vďaka grantu Nadácie Poštovej banky. Určená je všetkým žiakom základných škôl, ktorí chcú viac nahliadnuť do sveta fungovania bánk a financií.