Najčastejšie zákazníci reklamovali nedodanie zásielky, čo z celkového počtu podaní bolo 30 %. Najmenej reklamácií podali ľudia za nevyplatenie dobierkovej sumy.
Napriek značne zníženému stavu zamestnancov v tomto mimoriadnom období sú podľa štátnej poštovej spoločnosti zabezpečené všetky nevyhnutne potrebné poštové a doručovateľské služby pre obyvateľov a štát.
Slovenská pošta je súčasťou kritickej infraštruktúry štátu, a preto patrí k výnimkám, ktoré musia poskytovať potrebné služby v čase mimoriadnej situácie.
Počet pozitívne testovaných na koronavírus na Slovensku vystúpil na 138, v piatok pribudlo 14 nových prípadov. Jedna pozitívne testovaná 84-ročná žena zomrela na infarkt myokardu.
Zákon by podľa právnika z Transparency International Slovensko Roberta Vaška nemal obmedzovať ústavné práva nekandidujúcich osôb na slobodu prejavu a šírenie informácií.
Cez komunikáciu na internetových stránkach pošty môžu zákazníci získať odpovede na najčastejšie otázky, ale aj vyjadriť svoj názor na služby a produkty Slovenskej pošty.
Štátna poštová spoločnosť toto opatrenie zdôvodnila obmedzeniami v medzinárodnej leteckej preprave, ktorá je jedným z nosných spôsobov prepravy medzinárodnej pošty.
Slovenská pošta prosí zákazníkov o zhovievavosť pri doručovaní medzinárodných zásielok z Ázie, nakoľko preventívne bezpečnostné opatrenia môžu spôsobiť ich omeškanie a v niektorých prípadoch nebude možné získať písomné potvrdenie prevzatia poštovej zásielky.