Vôbec nie je isté, či sa opäť nebude meniť koncepcia a či štát nájde dostatok zdrojov na dofinancovanie chýbajúcich úsekov diaľnice D3, myslí si predseda organizácie Stanislav Kučírek.
Podľa žilinskej županky Eriky Jurinovej bolo najväčšou chybou, že sa v minulosti vnímala diaľnica D3 ako regionálny problém. Poliaci idú naopak podľa harmonogramu.
Podľa štátneho tajomníka Jaroslava Kmeťa je hanbou chýbajúce priame vlakové spojenie Nitry s Bratislavou, pričom ministerstvo dopravy sa nestotožňuje s postojom ÚHP.
Náklady Národnej diaľničnej spoločnosti na stavbu privádzača, ktorý napojí Kysucké Nové Mesto na budúcu D3, po viac ako roku vzrástli takmer o milión eur.
Veľký investičný dlh v odloženej údržbe železničnej infraštruktúry dosahuje odhadom 400 až 500 miliónov eur, je to dôsledok zanedbanej starostlivosti v posledných tridsiatich rokoch.