BRATISLAVA 28. novembra 2018 (WBN/PR) – V súčasnej dynamickej dobe sa ľudia čoraz častejšie vracajú k prírode, popularita kvalitných prírodných a lokálnych produktov u zákazníkov stále rastie. Známa slovenská značka Nicolaus Vodka nadväzuje na aktuálne trendy a prináša na trh nový rad Nicolaus HERBAL Vodku v dvoch prírodných príchutiach – Baza&Mäta a Horec.
Nová línia najpredávanejšej slovenskej párty vodky originálnym mixom bylín a extra jemnej vodky odhaľuje spotrebiteľovi dosiaľ nepoznané chute a je vo svojom segmente jedinečná. V čom spočíva jej tajomstvo? V Nicolaus HERBAL Vodke sa stretli v dokonalom spojení jemná striebrom filtrovaná vodka, príjemne aromatické byliny a krištáľovo číra tatranská voda. Obsahuje výlučne čisté prírodné arómy a lahodnú chuť korunuje nižší obsah cukru.
„K vytvoreniu nového produktového radu Nicolaus HERBAL Vodky nás motivovali aktuálne trendy a rastúci záujem spotrebiteľa o prírodné produkty,“ vysvetľuje Martin Michelík, brand manažér Nicolaus Vodky. Kampaň, ktorá má produkt priblížiť zákazníkovi, je postavená na originálnom spojení rastlín a hudby. „Zistenie, že každá rastlina vydáva frekvenciu, a tá určuje výšku zvuku, z ktorej je možné vytvoriť hudbu, je fascinujúce. Preto sme rozvinuli myšlienku, že čistá zábava je všade okolo nás, či sa nachádzate v prírode alebo v tanečnom klube. Nicolaus Vodka je hlavne o neobyčajnej zábave s priateľmi, preto bolo pre nás prepojenie prírody, frekvencie a hudby jasnou kombináciou,“ dodáva.
Komunikácia produktu je postavená na kampani s mottom „Nechaj prírodu zabaviť ťa“. Cieli primárne na mladých ľudí, ktorí radi skúšajú nové veci a radi si užívajú zábavu s kamarátmi. Kampaň je nasadená na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, Youtube a na interaktívnych citylightoch v obchodných centrách.
Nicolaus HERBAL Vodka je už v predaji.
Pozrite si video: