Strany investujú viac peňazí do kampaní na sociálnych sieťach, koalícia PS/Spolu už nie je jednotkou

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Robert Fico
Predseda strany SMER-SD Robert Fico. Foto: archívne, SITA/Branislav Bibel

Strany investujú čoraz viac peňazí do kampaní na sociálnych sieťach. Na svojom oficiálnom účte na sociálnej sieti to uvádza mimovládka Transparency International Slovensko (TIS).

„Medzitým výdavky na Facebooku dosahujú najvyššie úrovne od začiatku kampane. Len za minulý týždeň strany podľa údajov samotnej sociálnej siete preinvestovali cez 50-tisíc eur. Najviac Smer (18-tisíc), Most-Híd (7,4-tisíc), PS/Spolu (7-tisíc), Vlasť (5-tisíc) a SNS (4,7-tisíc). Dve vládne strany tak predbehli v novembri na Facebooku dominantnú pozíciu PS/Spolu,“ dodala organizácia.

Najviac peňazí išlo zatiaľ podľa mimovládky na podporu stránky predsedu Smeru-SD Roberta Fica. Jeho reklama bola mierená na mladšiu a strednú generáciu.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Robert Fico