Fio banka inovuje mobilnú aplikáciu, jej klientov čakajú nové funkcie aj zjednodušená aktivácia

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Mobil, appka
Foto: ilustračné, www.gettyimages.com
Tento článok pre vás načítala AI.

Mobilná aplikácia Fio banky, Fio Smartbanking, prináša svojim klientom nové funkčnosti, ktoré zjednodušujú a zlepšujú používateľský zážitok.

Zostatok na účte priamo na ploche

Najnovšia aktualizácia umožňuje zobraziť zostatok na účte priamo na ploche mobilného zariadenia prostredníctvom widgetu, ktorý môže používateľ upraviť podľa svojich preferencií. Jednou z hlavných inovácií je aj zjednodušenie procesu aktivácie Smartbankingu, ktorý je teraz celý možný na mobilnom zariadení.

Zákazníci si už nemusia pripájať ďalšie zariadenia alebo používať QR kódy pre aktiváciu, v prípade potreby však tento starý spôsob zostáva k dispozícii.

Rozšírenie sekcie správ

Aktualizácia zahŕňa aj prepracovaný vzhľad sekcie Účty, kde klienti môžu nájsť všetky dôležité informácie a funkcie vrátane kopírovania čísla účtu či IBAN, vlastného pomenovania účtov a ich grafického odlíšenia. Novinkou je tiež rozšírenie sekcie správ s prehľadom prijatých push notifikácií a možnosťou editovať poznámky pri nezoúčtovaných transakciách.

Mobilné bankovníctvo využíva čoraz viac klientov, ktorí si pochvaľujú jeho prehľadnosť a rýchlosť. Práve na tieto atribúty a rozširovanie služieb sa zameriavame, a to s cieľom klientom uľahčiť život pri práci s peniazmi,“ uviedol obchodný riaditeľ Fio banky Jan Bláha.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Jan Bláha
Firmy a inštitúcie Fio banka