Firma Philip Morris International v treťom kvartáli predala takmer 40 miliárd bezdymových produktov

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Cigarety
Podľa výkonného riaditeľa spoločnosti Philip Morris International Jaceka Olczaka patria cigarety do múzea. Foto: ilustračné, www.gettyimages.com
Tento článok pre vás načítala AI.

Až 38 % celkových čistých výnosov nadnárodnej spoločnosti Philip Morris International (PMI) v treťom kvartáli tohto roka pochádzalo z predaja bezdymových produktov. Firma vo výsledkoch za uvedené obdobie tiež uviedla, že dve pätiny (40 %) hrubého zisku tvorili bezdymové produkty. Na dovedna 92 trhoch sa počas kvartálu končiaceho v septembri predalo dovedna takmer 40 miliárd kusov takýchto výrobkov.

PMI sa dlhodobo usiluje o nasmerovanie svojho podnikania predovšetkým do bezdymových produktov. Spoločnosť sa o správnosti tohto trendu presvedčila už v októbri predminulého roka, keď zaznamenala vyššie tržby v porovnaní s prognózami a akcie firmy vzrástli na rekordné maximá.

Jacek Olczak, ktorý je výkonným riaditeľom spoločnosti, sa v tom čase v rozhovore pre CNBC vyjadril, že „cigarety by mali patriť do múzea“. PMI investovala viac ako 12,5 miliardy dolárov do vývoja, vedeckej dokumentácie a komercializácie bezdymových produktov. „Naša vízia a naše poslanie sú úplne správne,“ skonštatoval Olczak, ktorý je presvedčený o dobrom smerovaní spoločnosti.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Jacek Olczak
Firmy a inštitúcie Philip Morris International