GfK: V prvom štvrťroku mala najviditeľnejšie reklamy VÚB banka

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Televízia, TV
Ilustračné foto. pixabay.com

Celkovo za najlepšie kampane GfK označila kampane dvoch bánk, a to VÚB banky a Poštovej banky.

Najviditeľnejšie reklamy podľa spoločnosti GfK, ktorá už desiaty rok každý mesiac monitoruje efektivitu televíznej reklamy bánk a ponuky ich produktov a služieb, mala v prvom kvartáli tohto roka VÚB banka. Išlo o kampane Hypotéka s príspevkom, za ktorou nasledovala Odmena za vernosť.

V prvom štvrťroku 2016 bolo do vysielania nasadených 22 kampaní od 12 bánk. Kampaň Výpredaj pôžičiek od Poštovej banky dokázalo najviac ľudí správne priradiť k značke – 98 percent cieľovej skupiny, ktorí videli túto reklamu, správne identifikovali Poštovú banku. Kampani Poštovej banky sa tiež najlepšie podarilo odkomunikovať aj posolstvo reklamy, ktoré správne identifikovalo 70 percent.
O prieskume
Všetky uvedené informácie pochádzajú z kvantitatívneho reprezentatívneho prieskumu – GfK ATS® – Advertising Tracking System. Prieskum sa robil on-line dopytovaním na populácii SR vo veku 18-55 rokov v prvom kvartáli roku 2016.
O spoločnosti GfK
GfK je medzinárodnou spoločnosťou zameranou na prieskum trhu, ktorá do tohto odboru a do jeho inovácií investuje už viac ako 80 rokov. Na Slovensku patrí GfK k najvýznamnejším poskytovateľom komplexných služieb v oblasti prieskumu trhu, marketingových analýz, vrátane konzultačného a poradenského servisu pre zákazníkov z oblasti priemyslu, obchodu, médií a pre poskytovateľov služieb, zo súkromného aj verejného sektoru, a to už od roku 1991.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie GfK Growth from KnowledgePoštová bankaVÚB Všeobecná úverová banka