Podľa vyjadrení spoločnosti to bude historicky najlepší výsledok.
Poštová poisťovňa plánuje za rok 2018 prekonať hranicu 15 mil. eur hrubého predpísaného poistného. To bude podľa vyjadrení spoločnosti historicky jej najlepší výsledok. Z pohľadu poistných udalostí bolo 11 mesiacov roka 2018 pomerne štandardným obdobím ako v životnom, tak aj v neživotnom poistení. „Rast poisťovne sa však prejavuje aj v tomto ukazovateli, kde predpokladáme, že objem nákladov na poistné plnenia presiahne 3 mil. eur,“ uviedla hovorkyňa Poštovej banky Lýdia Žáčková.
Podnikanie ovplyvňuje aj legislatíva
S rokom 2018 je teda spoločnosť spokojná. „Naše ciele sa podarí dosiahnuť aj napriek nie jednoduchej situácii na slovenskom poistnom trhu, ktorú spôsobuje predovšetkým nová legislatíva pripravovaná na národnej úrovni, negatívny dopad mal okrem iných osempercentný odvod z neživotného poistenia. Na druhej strane nám pomáha zameranie na čo najlepšiu starostlivosť o klienta, predovšetkým príprava a predaj jednoduchých poistných služieb,“ skonštatovala Žáčková. V roku 2019 plánuje Poštová poisťovňa pokračovať v dynamickom raste hrubého predpísaného poistného a aj zisku.
Značka Poštovej poisťovne vznikla zápisom do Obchodného registra SR 18. mája 2015. Avšak od októbra 1995 do polovice júna 2008 pôsobila pod názvom Poisťovňa Tatra. V máji 2008 získala 100-percentný podiel akcií poisťovne Poštová banka. Od 14. júna 2008 zmenila Poisťovňa Tatra obchodné meno na Poisťovňa Poštovej banky. Začiatkom roka 2015 Poštová banka a Slovenská pošta informovali, že preberajú nad poisťovňou spoločnú kontrolu a meno sa zmenilo na Poštovú poisťovňu.