Tatra banka upozorňuje svojich klientov na plánovanú technickú odstávku, ktorá spôsobí nedostupnosť vybraných služieb. Odstávka sa bude konať 26. augusta v čase od 21:45 hod. do 23:59 hod.
Nedostupnosť sa bude týkať:
- Vybraných funkčností v Internet bankinguTB, napríklad online management kariet, blokovanie kariet, zmena limitov na kartách, podpisovanie dokumentov, služby pre malých a stredných podnikateľov.
- Vybraných funkčností v mobilnej aplikácii Tatra banka, ako online management kariet, blokovanie kariet, zmena limitov na kartách, podpisovanie dokumentov, služby pre malých a stredných podnikateľov, výber mobilom.
- Vybraných funkčností v detskej aplikácii TABI, napríklad detail karty, online management kariet.
- Aplikácie Business bankingTB.
Výbery z bankomatu plastovou kartou, ako i platby v kamenných obchodoch a na internete uskutočnia klienti bez obmedzenia.
Prípadné blokovanie kariet zrealizujú v danom čase prostredníctvom kontaktného centra DIALOG Live *1100.
Prečo to banky robia?
Technické odstávky sú neoddeliteľnou súčasťou prevádzky bankových systémov, ktoré zabezpečujú ich spoľahlivosť, bezpečnosť a neustále zlepšovanie služieb. Aj keď môžu spôsobiť dočasné nepríjemnosti, ich cieľom je priniesť dlhodobé výhody pre klientov banky.
Tieto odstávky umožňujú bankám zlepšovať a rozširovať ponuku svojich služieb a efektívne reagovať na nové technologické výzvy a bezpečnostné hrozby. Pravidelná údržba a modernizácia systémov zaručujú, že bankové služby zostanú spoľahlivé.