Siedmy ročník kampane Giving Friday priniesol 77-tisícový výťažok

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Siedmy ročník kampane Giving Friday priniesol 77-tisícový výťažok. Foto: dm drogerie markt – Šimon Kavuliak

Giving Friday je v dm drogerie markt prirodzeným nadviazaním na celoročnú stratégiu, ktorá sa vyhýba akciám a masívnym zľavám. Nakupujúcim v kamenných predajniach či online prostredí dm vytvára jednoduchú možnosť, ako pomôcť iným.

V posledný novembrový piatok sa v dm už po siedmykrát uskutočnila dobročinná kampaň s názvom „Giving Friday“. Časť svojho obratu z tohto dňa dm venuje na dobrú vec – tento rok opäť podpore zelenej energie v školských zariadeniach.

Výťažok 77 168 eur a 60 centov je doposiaľ najvyššou sumou, ktorú sa za sedem rokov podarilo získať kampaňou Giving Friday. Predstavuje päť percent celkového denného obratu dm drogerie markt z 29. novembra, ktorý činil viac ako 1,5 milióna eur. Obrat dm predajní predstavoval 1 450 610 eur a obrat z online nákupov v e-shope mojadm.sk a v mobilnej aplikácii Moja dm dosiahol 92 762 eur.

Vďaka zákazníkom prekročil celkový počet nákupov počas Giving Friday stotisícovú hranicu. Tohtoročných 100 043 nákupov predbehlo minulý rok o 10,76 percenta. Nákup v najvyššej hodnote – 946 eur – sa uskutočnil v predajni v obchodnom centre Lipa Park v Michalovciach. V tejto predajni mal nákup najvyššiu hodnotu aj počas Giving Friday v roku 2019, od vtedy si prvenstvá posúvali košické predajne.

Spojena skola matice slovenskej 11 v presove_kresba zo skoly ktora ziskala financnu podporu v druhom rocniku grantoveho programu skoly na zelenu.jpg
Kresba zo školy, ktorá získala finančnú podporu v druhom ročníku grantového programu Školy na zelenú. Foto: Spojená Škola Matice slovenskej 11, Prešov

Výťažok už tretí rok poputuje grantovému programu Školy na zelenú. „Financie, ktoré vyzbierame počas Giving Friday, putujú do nášho Nadačného fondu vedeného v Nadácii Pontis. V januári následne spustíme výzvu a školské zariadenia môžu podať žiadosť o finančnú podporu z grantového programu vedeného v tomto fonde. Táto podpora je určená na inštaláciu fotovoltických panelov. Veľkou motiváciou je úspora nákladov. Na mnohých školách sa stretávame s tým, že vedenie má pripravené mnohé plány, ktoré chce v budúcnosti zrealizovať za usporené financie,“ vysvetlila fungovanie kampane Natália Franková, skupinová vedúca marketingu dm drogerie markt.

Vyzbieranú sumu dm pravidelne navyšuje o tisícky eur a celková darovaná suma za uskutočnených sedem rokov kampane je 375 768 eur.

Informačný servis

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Dmdm drogerie markt