Vylepšený Lipton Yellow Label už aj na slovenskom trhu

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Lipton Yellow Label Foto: Unilever

BRATISLAVA 9. októbra (WBN/PR) – Spoločnosť Unilever vyvinula nový, inovatívny spôsob spracovania čaju Lipton Yellow Label. Vďaka novému prístupu k jeho spracovaniu získal čaj Lipton Yellow Label ešte bohatšiu arómu a plnšiu chuť.

Značka Lipton vyvinula nový spôsob spracovania čaju Lipton Yellow Label, pozmenilo sa zloženie, čím získal čaj bohatšiu arómu a plnšiu chuť. Zmena spočíva v inovatívnom prístupe spracovania čajových lístkov, ktorý umožňuje zachytiť čo najviac čajovej chuti a vône. Čaj Lipton Yellow Label teraz obsahuje 98% čierneho čaju a 2% esencie. Esenciu tvorí prírodný extrakt, ktorý sa získava lisovaním čerstvých vysokokvalitných čajových lístkov. Ich spracovanie začína iba niekoľko hodín po zbere. Celý tento proces sa realizuje v priebehu 24 hodín, čím si Lipton Yellow Label zachováva dokonalú čerstvosť od momentu zberu čajových lístkov z plantáží, až po hotový výrobok, z ktorého si môžete pripraviť chutný čaj.

Nový Lipton Yellow Label sa tak stal čajom, ktorý využíva všetok potenciál čajových lístkov, výsledkom čoho je šálka s ešte bohatšou arómou a plnšou chuťou.

Lipton Yellow Label je najznámejším čiernym čajom značky Lipton. Mieša sa z viac ako 30 rôznych druhov čajov a je najpredávanejším čajom na svete. Čaj Lipton Yellow Label sa predáva od roku 1890, išlo o prvý výrobok, ktorý začal sir Thomas Lipton, zakladateľ spoločnosti Lipton, dovážať z Cejlónu do Európy. Dnes sa tento čaj predáva vo viac ako 120 krajinách sveta.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať