Zákon o online spravodajstve vyžaduje, aby technologické spoločnosti uzavreli dohody s vydavateľmi a platili im za spravodajský obsah, ktorý sa objavuje na ich stránkach, ak im pomáha generovať peniaze.
Jourová zároveň pokarhala Twitter za to, že od dobrovoľného kódexu odstúpil len niekoľko mesiacov pred nadobudnutím účinnosti zákona o digitálnych službách.
Koncom apríla spoločnosť zredukuje počet svojich náborových pracovníkov a spraví ďalšie škrty v technologických skupinách a koncom mája v obchodných skupinách.
Platforma tiež potvrdila, že osobné údaje používateľov nie sú zdieľané na reklamné účely s tretími stranami alebo inými spoločnosťami Meta, vrátane Facebooku.
Nová kampaň Googlu v Nemecku sa bude okrem iného zameriavať na fotografie a videá a to s akou ľahkosťou je možné ich prezentovať ako dôkaz niečoho úplne iného.
K problémom spoločnosti podľa agentúry AP prispeli spomalenie ekonomiky i pochmúrny výhľad pre online reklamu, ktorá bola dosiaľ najväčším zdrojom jej príjmov.