V uplynulých dňoch kontaktovali spoločnosť ZSE Energia viacerí zákazníci s informáciami o podvodnom konaní podomových predajcov.
Predajcovia navštevujú zákazníkov spoločnosti a na základe klamlivých informácií sa ich snažia presvedčiť na zmenu dodávateľa elektriny a plynu.
Takéto prípady registrovali zákazníci v obciach Galantského okresu, nedá sa však vylúčiť, že sa predajcovia postupne presunú aj do iných regiónov. Ide prevažne o starších zákazníkov. Predajcovia používajú ako argumenty klamlivé informácie o skončení pôsobenia spoločnosti ZSE Energia. Zároveň zákazníkov zavádzajú tvrdeniami o tom, že ich spoločnosť je nástupcom spoločnosti ZSE Energia a má automaticky preberať jej zákazníkov.
Spoločnosť upozorňuje zákazníkov, aby boli ostražití pred podobnými predajcami a ubezpečuje ich, že v ZSE Energia neprichádza k žiadnym zmenám.
Predajcovia oslovujú hlavne seniorov
Pri zmene dodávateľa sa podpisuje viacero dokumentov. Upozorňujeme preto zákazníkov, aby dávali pozor na to, čo im dáva predajca podpísať. Predajca si väčšinou vypýta faktúru za elektrinu / plyn, prípadne ďalšie dokumenty a doklady. Zákazníkom odporúčame, aby si pred tým, ako poskytnú akékoľvek informácie, overili totožnosť predajcu i pravdivosť jeho predajných argumentov.
Najzraniteľnejšou skupinou sú predovšetkým seniori, čo predajcovia využívajú. V prípade, ak už zákazník pod takýmto nátlakom zmluvu o zmene dodávateľa podpísal, môže od nej do 14 dní odstúpiť bez udania dôvodu.
V prípade akýchkoľvek nejasností odporúčame kontaktovať Zákaznícku linku spoločnosti ZSE Energia, a.s. 0850 111 555, alebo navštíviť jej Zákaznícke centrá.