Zisk H&M analytikov prekvapil, expanduje na východ

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
H&M
Foto: H&M.ru

ŠTOKHOLM 19. júna (WEBNOVINY) – Druhý najväčší módny obchodný reťazec na svete, švédska spoločnosť Hennes & Mauritz (H&M), evidovala vo svojom druhom účtovnom kvartáli väčší než očakávaný pokles zisku.

Negatívne na výsledky spoločnosti vplývala slabá spotrebiteľská nálada a zlé počasie na jej hlavných európskych trhoch.

Zisk H&M pred zdanením v období marca až mája klesol na 6,1 mld. švédskych korún (SEK) zo sumy 7,05 mld. SEK v rovnakom období vlaňajška.

Analytici, ktorých vo svojom prieskume oslovila agentúra Reuters, očakávali zisk spoločnosti v sledovanom období v sume 6,3 mld. SEK.

H&M tiež ďalej uviedla, že na jej zisky negatívne vplývali rozsiahle dlhodobé investície a výkyvy menových kurzov.

Tržby módneho obchodného reťazca sa prevažne v porovnaní s minulým rokom nezmenili a v období marca až mája boli v sume 31,6 mld. SEK.

H&M, ktorý je prítomný na 48 trhoch, sa chystá v tomto roku otvoriť 325 nových obchodov, predovšetkým v Číne a USA. Okrem toho začne s predajom v USA aj prostredníctvom internetu.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať