SITA spustila 6.12. nový podcast o zahraničnej politike s názvom Okno do sveta. Moderátorom je bývalý minister zahraničných vecí Miroslav Wlachovský z Globsecu.
Poznáte skutočný efekt natívnej reklamy? Je to len natívny článok? Táto forma propagácie skrýva v sebe oveľa viac možností a môže byť kľúčom k úspechu v preplnenom reklamnom svete.
Propagácia na sociálnych sieťach a vlastných blogoch môže byť efektívnou formou, ako zvýšiť povedomie o vašej značke, no existuje niekoľko dôvodov, prečo to pre úspech vášho podnikania nestačí.
Natívny článok a PR článok sa často zamieňajú. Aj keď v oboch prípadoch ide o reklamu, ich efektivita je rozdielna. Do ktorého formátu sa oplatí investovať a nejde len o vyhodené peniaze?
Súčasťou úspešného podnikania je budovanie vášho mena, ktoré vás odlíši od konkurencie. Ako to docieliť? Existujú dôležité kroky, ktoré záležia najmä od toho, ako chcete, aby svet videl vašu firmu.
SITA Slovenská tlačová agentúra tento rok oslavuje jubileum a už neuveriteľných 25 rokov od svojho vzniku prináša dôležité informácie z domova aj zo zahraničia. Počas svojho dlhoročného pôsobenia si zaslúžene získala priazeň lojálnych čitateľov, úspešných podnikateľov, vydavateľstiev a mediálne známych osobností.
SITA skvalitňuje svoje služby už 25 rokov a aktuálne spustila prevádzku novej webovej stránky a používateľského rozhrania na prehliadanie agentúrneho servisu.
Branislav Kmeť so sebou do spoločnosti prináša bohaté skúsenosti s vedením obchodných a marketingových tímov a rozvojom biznisu v domácom aj medzinárodnom meradle.
Mať dostatok informácií a zároveň sa v nich neutopiť, to môže byť problém. Ako získať výborný mediálny prehľad o spoločensko-politickom dianí, zmenách legislatívy, vybraných trhových segmentoch, alebo konkurenčnom prostredí?
Martin Dargaj je dlhoročným reportérom ekonomickej redakcie SITA a v ostatnom čase pôsobil ako šéfeditor agentúry a vedie aj odborný portál venergetike.sk.