Štúdia uskutočniteľnosti, ktorú pripravila Slovenská správa ciest, podľa Útvaru hodnoty za peniaze obsahuje viaceré chyby, vrátane zlých výpočtov, nevyhovujúceho dopravného modelu a chýbajúcej ekonomickej analýzy.
Generálneho riaditeľa Slovenskej správy ciest podľa Andreja Doležala čaká náročná úloha zefektívniť procesy v organizácii a najmä pokračovať vo veľkoplošných opravách ciest prvej triedy.
Obnovu cesty prechádzajúcej takmer celým mestom realizuje Slovenská správa ciest v spolupráci s radnicou za približne 1,6 milióna eur zo štátnych zdrojov.
Slovenská správa ciest plánuje vylepšiť bezpečnostné parametre a stavebnotechnický stav cesty prvej triedy I/18 Ľubeľa – Liptovský Mikuláš v dĺžke vyše deväť kilometrov.
Slovenská správa ciest by zostala len ako prevádzková organizácia. Minister dopravy a výstavby Andrej Doležal to predpokladá ako možné riešenie problémov so stavom mostov na cestách I. triedy a s nedostatkom zamestnancov u štátnych cestárov.
Minister dopravy potvrdil, že s ministrom financií Igorom Matovičom rokoval o budúcom štátnom rozpočte. Za prioritu považuje zvýšenie prostriedkov pre Slovenskú správu ciest.
Úrad pre verejné obstarávanie kontroluje postup Slovenskej správy ciest na základe námietok proti podmienkam v súťažných podkladoch alebo iných dokumentoch.